Alcokolegtyw: Anna Andraka, Tomasz Gilewicz, Robert Drobniuch i Krzysztof Kiziewicz, stworzył najlepszą koncepcję reklamującą imprezy kulturalne w naszym mieście. Dostaną za to 10 tys. zł, a jeszcze w marcu miasto ogłosi przetarg na realizację ich pomysłu.
By nie popsuć elementu zaskoczenia, na razie nie ujawnia się szczegółów zwycięskiej koncepcji. Wiadomo jednak, że autorzy zaproponowali i szczegółowo opisali szereg działań wykorzystujących standardowe, jak i niestandardowe formy reklamy. Dla każdego z wydarzeń zaplanowali osobny scenariusz działań promocyjnych. Są wśród nich flash moby, etiudy aktorskie w przestrzeni miejskiej czy pojedynki taneczne. Wszystkie działania happeningowe wsparte będą akcjami informacyjnymi na portalach branżowych i społecznościowych.
- Sędziowie docenili szczegółowość opracowania, ciekawe i niestandardowe pomysły na promocję wydarzeń kulturalnych, jak i samego Białegostoku - podsumował wybór propozycji Alcokolegtywu, zastępca prezydenta miasta, Tadeusz Arłukowicz.
Do Urzędu Miejskiego nadesłano 11 prac konkursowych. Jury zapoznawało się z nimi z zastrzeżeniem, że dane autorów zostaną podane dopiero po rozstrzygnięciu. 5 ofert odrzucono z powodu niespełnienia warunków dotyczących zakresu konkursu.