Wybrano pomysł na promocję dużych białostockich imprez

2010.03.08 00:00
Międzynarodowy Festiwal Szkół Lalkarskich oraz wydarzenia składające się na markę Białystok - miasto sztuki będzie promować, m.in. w Warszawie, koncepcja zaproponowana przez młodych niezależnych białostockich artystów.
Wybrano pomysł na promocję dużych białostockich imprez
Fot: Teatr Dramatyczny

Alcokolegtyw: Anna Andraka, Tomasz Gilewicz, Robert Drobniuch i Krzysztof Kiziewicz, stworzył najlepszą koncepcję reklamującą imprezy kulturalne w naszym mieście. Dostaną za to 10 tys. zł, a jeszcze w marcu miasto ogłosi przetarg na realizację ich pomysłu.

By nie popsuć elementu zaskoczenia, na razie nie ujawnia się szczegółów zwycięskiej koncepcji. Wiadomo jednak, że autorzy zaproponowali i szczegółowo opisali szereg działań wykorzystujących standardowe, jak i niestandardowe formy reklamy. Dla każdego z wydarzeń zaplanowali osobny scenariusz działań promocyjnych. Są wśród nich flash moby, etiudy aktorskie w przestrzeni miejskiej czy pojedynki taneczne. Wszystkie działania happeningowe wsparte będą akcjami informacyjnymi na portalach branżowych i społecznościowych.

- Sędziowie docenili szczegółowość opracowania, ciekawe i niestandardowe pomysły na promocję wydarzeń kulturalnych, jak i samego Białegostoku - podsumował wybór propozycji Alcokolegtywu, zastępca prezydenta miasta, Tadeusz Arłukowicz.

Do Urzędu Miejskiego nadesłano 11 prac konkursowych. Jury zapoznawało się z nimi z zastrzeżeniem, że dane autorów zostaną podane dopiero po rozstrzygnięciu. 5 ofert odrzucono z powodu niespełnienia warunków dotyczących zakresu konkursu.

E.S.

1900 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39