Akcja "Milka. Moje miasto się przytula" jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy swoje głosy mogą oddawać za pomocą wirtualnych przytuleń wysyłanych przez www.fioletowastrona.pl oraz aplikację na Facebooku (Facebook.com/Milka). Im więcej wysłanych przytuleń z danego miasta, tym większe jego szanse na wygraną.
Pierwszy etap zakończy się 18 maja i wyłoni trzy miasta, które przejdą do finału. Które zdobędzie miano najmilszego, będzie wiadomo 30 czerwca podczas imprez plenerowych z grami i zabawami dla mieszkańców, zorganizowanych w trzech miastach-finalistach jednocześnie.
Najmilsze miasto w Polsce otrzyma od Milki promocję w telewizji, radiu, prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej o wartości 500 tys. zł.
- W każdym mieście ważne są sprawna komunikacja miejska, dobrze funkcjonujące samorządy czy ciekawa oferta kulturalna, ale w naszej akcji najważniejsi są ludzie i relacje między nimi. To, czy miejsce, w którym mieszkają można uznać za miłe i przyjazne, czy chce się w nim przebywać, być jego częścią, zależy od nich samych i od ich codziennych zachowań wobec siebie – wyjaśniła ideę akcji Beata Kucejko brand manager marki Milka.
ewelina.s@bialystokonline.pl