Nowa opcja w hiper- i supermarketach
Carrefour Polska w wybranych sklepach w całym kraju (łącznie w 30 swoich punktach) wprowadziła nową usługę "Scan&Go". Dzięki specjalnej aplikacji klienci mogą samodzielnie skanować produkty i dokonać dużo szybszych zakupów. Atutem jest też to, że nie trzeba wykładać poszczególnych produktów na taśmę przy kasie, co z pewnością przyspiesza zakupy.
Taka usługa została już w ubiegłym roku wprowadzona do 5 warszawskich sklepów i okazała się dużym sukcesem. Dlatego postanowiono w tym roku uruchomić ją w kolejnych hiper- i supermarketach znajdujących aż w 28 miastach w całej Polsce. Ta nowość pojawiła się też w Białymstoku - w sklepie przy ul. Wrocławskiej 20.
- Carrefour dynamicznie inwestuje w nowoczesne rozwiązania i technologie cyfrowe. Wraz z rozszerzeniem usługi "Scan&Go" na 28 nowych miast, wspólnie z Mastercard, uruchomiliśmy dodatkowo możliwość skorzystania w naszej aplikacji z płatności mobilnych z użyciem portfela elektronicznego Masterpass. Połączenie tych wszystkich elementów pozwoli naszym klientom zrobić jeszcze szybsze, wygodniejsze i bardziej satysfakcjonujące zakupy w naszych sklepach – mówi Grzegorz Wazowicz, dyrektor Usług Finansowych i Handlowych Carrefour Polska.
Dzięki "Scan&Go" obsługa klienta ma być znacznie szybsza. Osoby, które chcą z tej usługi skorzystać, najpierw muszą zainstalować na swoim telefonie aplikację "Mój Carrefour". Następnie po jej kliknięciu można zacząć skanować kupowane artykuły – dokonuje się tego w specjalnie oznaczonej kasie z wygenerowanym w aplikacji kodem - i zapłacić w preferowany przez siebie sposób. Brzmi nieco skomplikowanie, aczkolwiek w rzeczywistości jest dość proste.
Można liczyć na pomoc w korzystaniu z nowej usługi
Aby zachęcić klientów do korzystania z tej opcji – osoby, które dokonają tak zakupów i wybiorą płatności mobilne Masterpass, otrzymają w aplikacji eBon w wysokości 10 zł na następne zakupy (jeśli zrealizują je za minimum 30 zł).
Carrefour, chcąc ułatwić klientom korzystanie z nowych rozwiązań, przygotował w swoich sklepach specjalne akcje edukacyjne i promocyjne, podczas których dedykowani eksperci będą zachęcać oraz wspierać klientów w uruchomieniu i korzystaniu z nowych rozwiązań. Pokażą też, jak to wszystko działa i rozwieją wszelkie wątpliwości.
Docelowo Carrefour planuje wprowadzić usługę we wszystkich swoich sklepach.
justyna.f@bialystokonline.pl