Będzie nowy Lidl
Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów i otwiera ósmy już punkt w Białymstoku, a dokładniej przy ul. Antoniuk Fabryczny 54. Oficjalne otwarcie odbędzie się w czwartek (12 marca) o godz. 7.00. Tego dnia na klientów czekają liczne niespodzianki. Wiele artykułów zostanie objętych specjalnymi promocjami, które potrwają do soboty (21 marca).
Nowy sklep ma powierzchnię 914 metrów kwadratowych, a zakupy w nim będzie można zrobić od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-22.00 oraz w niedziele handlowe w godz. 8.00-20.00.
- Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom Białegostoku szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.
Zmotoryzowani klienci mogą zostawić swój samochód na parkingu, który pomieści ich około 34. Postój trwający do 1,5 godziny jest bezpłatny. Warto zapoznać się z dostępnym na terenie parkingu regulaminem. Trzeba mieć świadomość, że w przypadku braku biletu lub przekroczenia znacząco czasu parkowania zostaje wystawione wezwanie do zapłaty.
M.in. produkty własnych marek
W nowo otwartym sklepie nie zabraknie wyboru świeżych owoców i warzyw w ramach "Ryneczku Lidla", pieczywa bez konserwantów "Chrupiące z Pieca", a także marek własnych: Pikok – wędliny, Pilos – nabiał, jak również kosmetyków wegańskich marki Cien Food For Skin.
Produkty spożywcze dostępne w sprzedaży są opatrzone międzynarodowymi certyfikatami jakościowymi IFS oraz BRC. Co więcej, wszystkie gospodarstwa rolne dostarczające do sklepów Lidl owoce i warzywa funkcjonują w oparciu o standard GLOBAL G.A.P.
W asortymencie są też tekstylia, między innymi odzież kobieca, męska, dziecięca i młodzieżowa, a także ubrania i akcesoria sportowe dla całej rodziny.
Jest ukłon w stronę ekologii
W nowej placówce Lidl w Białymstoku wykorzystano ekologiczne rozwiązania. Mowa między innymi o instalacji ogrzewania wykonanej w oparciu o gruntowe pompy ciepła, o odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych oraz o energooszczędnym oświetleniu LED. Wszystko to ma za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, co przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Sieć Lidl pracuje też nad realizacją zobowiązań w zakresie redukcji plastiku. Do 2025 roku wszystkie plastikowe opakowania marek Lidla będą mogły być podane recyklingowi, a o 20% zostanie zredukowane zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych i zbiorczych produktów marek Lidla.
Ciekawostką jest, że na początku grudnia wprowadzono pierwsze warzywa BIO znakowane naturalnym światłem, w ten sposób eliminując kolejne plastikowe opakowania. Firma realizuje także opracowaną przez Grupę Schwarz strategię Reset Plastic.
ewa.r@bialystokonline.pl