W Białymstoku będą szkolić z marketingu i nowych mediów

2014.06.24 00:00
27 i 28 czerwca w Białymstoku odbędzie się konferencja "E-commerce Workshop #1 Białystok 2014", której tematem będzie komunikacja marketingowa z wykorzystaniem nowych mediów. Na wydarzenie wstęp wolny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja.
W Białymstoku będą szkolić z marketingu i nowych mediów
Fot: sxc.hu

Konferencja skierowana jest głównie do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W trakcie wykładów zainteresowani będą mogli posłuchać licznych prelekcji dotyczących m.in. budowania wizerunku marki, znaczenia content marketingu, roli wideo w promocji on-line czy trendów w technologiach mobilnych.

W ramach pierwszego dnia wydarzenia zostanie przeprowadzony panel dyskusyjny, będący częścią projektu "Brief for Poland".
- W trakcie debaty podjęty zostanie temat współpracy władz regionalnych z biznesem i młodymi ludźmi. Współpracy, której efektem ma być stworzenie warunków do budowy silnych marek – mówi Paweł Tadejko, koordynator konferencji.

Drugiego dnia odbędą się warsztaty prowadzone w dwóch blokach tematycznych: e-commerce i media społecznościowe. Będzie kompleksowo o działaniach w e-commerce, analityce internetowej, aktywności w mediach społecznościowych na małą i dużą skalę, znaczeniu kanału mobilnego w e-commerce, czy o aspektach prawnych przetwarzania danych osobowych.

Więcej szczegółów: E-Commerce Workshop #1 Białystok 2014

Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl

1651 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39