Niemal każdy z nas marzy o pracy, w której nic nie robiąc, mógłby sporo zarobić. Na tym właśnie bazuje najnowsza kampania promocyjna regionalnej marki Łomża - firma prowadzi rekrutację na stanowisko "Trenera Łomżingu".
Akcja jest o tyle niestandardowa, że obejmuje klasyczne ogłoszenia o pracę w wiodących portalach internetowych. Rekrutacja prowadzona jest również poprzez Google Adwords oraz poprzez reklamy na Facebooku i Naszej Klasie.
- Jest to akcja nie mająca precedensu w polskim internecie, jako że rzeczywiście rekrutujemy najbardziej odpowiednią osobę na stanowisko Trenera Łomżingu i zatrudniamy ją na 2 miesiące do pracy polegającej na jak najbardziej intensywnym odpoczynku, wpisującym się w ideę łomżingu - przekonuje Sławomir Staręga, Dyrektor Marketingu w firmie VAN PUR, obecnym właścicielu marki Łomża.
Jakie wymagania należy spełnić? Jak przeczytamy w ogłoszeniu, preferowani są kandydaci ze "skłonnością do osiągania błogostanu bez względu na okoliczności oraz nieumiejętność pracy pod presją czasu". Natomiast do "zadań" osoby przyjętej należeć będą np. "uczestnictwo w plenerowych przyjemnościach, gawędzenie z przyjaciółmi oraz utrzymywanie dobrego humoru". Jej dwumiesięczne poczynania, za które otrzyma 20 tys. zł, będą dokumentowane materiałami wideo i posłużą dalej jako promocja marki Łomża.
malgorzata.c@bialystokonline.pl