Pop-up store to innowacyjny koncept, który polega na otwarciu sklepu na określony, krótkoterminowy okres, zazwyczaj trwający od kilku dni do kilku miesięcy. Najczęściej takie sklepy znajdują się w galeriach handlowych, gdzie marka ma możliwość zaprezentować się w nowej, oryginalnej formie. Celem tego pomysłu jest stworzenie klientom galerii zupełnie nowego doświadczenia zakupowego. W przypadku Tchibo, ich koncept opiera się na atrakcyjnych cenach, rabatach i dostępności ulubionych produktów, obejmujących akcesoria, ubrania, ekspresy i kawę.
Nowy pop-up store Tchibo w Białymstoku skupia się na szerokim wyborze produktów i pokonaniu dotychczasowych cen. Oferta marki obejmuje wygodne i stylowe ubrania wykonane z ekologicznych materiałów, a także bieliznę codzienną i nocną. Oprócz tego, w pop-upie znajdziemy produkty do wyposażenia wnętrz, takie jak pościele o unikalnych wzorach oraz niezbędne akcesoria domowe i modne dekoracje. Tchibo nie zapomniało także o klientach, którzy preferują aktywny tryb życia - oferuje im ubrania i sprzęt do aktywności fizycznej oraz potrzebne narzędzia ogrodnicze.
Marka skupia się na szerokim wyborze doskonałej jakości kaw oraz niezbędnych akcesoriów do ich przygotowania. Bez względu na preferencje smakowe czy preferowany sposób zaparzania kawy, każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Pop-up Tchibo to doskonała okazja dla osób, które jeszcze nie posiadają automatycznych lub kapsułkowych ekspresów do kawy. W tym sklepie będą miały możliwość nabyć je w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Jednak atrakcyjne ceny to tylko początek korzyści, jakie czekają na odwiedzających nowy sklep typu pop-up Tchibo. Marka przygotowała specjalne rabaty dla wszystkich klientów. Wszystkie produkty dostępne w pop-upie będą obniżone o 20% w stosunku do cen outletowych przez cały pierwszy weekend, czyli od czwartku (22.06) do soboty (24.06). Ponadto pierwsze 10 osób, które zdecydują się na zakupy w dniu otwarcia, otrzyma aż 10 kart podarunkowych, które mogą stanowić doskonały prezent dla bliskich lub być świetną okazją, by sprawić sobie małą przyjemność.
Dodatkowo, każda osoba, która odwiedzi białostocki pop-up marki w dniach 22-24 czerwca i dokona w nim zakupów, otrzyma tajemniczą niespodziankę. Co to dokładnie będzie, pozostaje tajemnicą, która zostanie ujawniona na miejscu.
malwina.witkowska@bialystokonline.pl