Student WSFiZ potrafi! Ruszyła rekrutacja do Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku

2014.06.06 00:00
Rekrutacja ruszyła 2 czerwca, a wyjątkowa kampania promocyjna już po raz drugi została zaprojektowana przez studentów Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku.
Student WSFiZ potrafi! Ruszyła rekrutacja do Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Ma ona na celu zachęcanie młodych ludzi do przekraczania progów WSFiZ. Wszystko zaczęło się od tego, gdy studenci zgłosili się do Działu Marketingu i Rekrutacji z pomysłem na realizację tegorocznej kampanii promocyjnej uczelni - co spotkało się z pozytywnym odzewem władz szkoły. Zespół niezwłocznie rozpoczął prace nad kampanią.
- Każde ze spotkań grupy projektowej zaczyna się od zainspirowania nas przez praktyka z danej dziedziny, potem przechodzimy do burzy mózgów i zapisywania własnych pomysłów. Po wykreowaniu wizji szczegółowo planujemy działania krok po kroku i wprowadzamy je w życie - mówi Joanna Stankiewicz, studentka I roku studiów II stopnia na kierunku zarządzanie.

Według uczestników projektu nic nie zastąpi satysfakcji, jaką czuje się, gdy cele są wyznaczone, zadania szczegółowo zaplanowane i można przystąpić do realizacji planu. Wyniki ich pracy już teraz można zobaczyć na stronie internetowej uczelni www.wsfiz.edu.pl, bądź też śledzić na bieżąco na fanpage’u Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku.

- Promujemy naszą uczelnię pod hasłem "Praktycznie WSFiZ", ponieważ wykładowcy naszej uczelni przedstawiają nam wiedzę teoretyczną z naciskiem na zastosowanie jej w praktyce – przekonuje Piotr Gierasimczuk, student II roku studiów I stopnia na kierunku zarządzanie. - Spotkania z ekspertami to dodatkowy walor uczestnictwa w całym przedsięwzięciu, jak również cenne uzupełnienie wiedzy zdobytej w trakcie studiowania przydatnej w przyszłości - dodaje.

Podczas prac zespołu ds. kampanii promocyjnej, jego uczestnicy mogą poznać od podszewki, jak wygląda cały proces tworzenia kampanii promocyjnej. Mają możliwość sami decydować - po wcześniejszym zbadaniu rynku - z jakich kanałów promocji skorzystają.

- Nasza kampania jest kompleksowo zaprojektowana, najbliższe wyzwania to nagranie spotu promującego naszą Alma Mater w Polskim Radiu Białystok. Poznaliśmy też m.in. realne ceny reklam dla poszczególnych nośników. Stąd też możemy określić czy czyjaś oferta nie jest np. zbyt wygórowana, możemy też wziąć udział w negocjacjach, co dodatkowo nas motywuje do działania  – twierdzi Joanna Stankiewicz, jedna z uczestniczek projektu.

Rekrutacja na WSFiZ ruszyła 2 czerwca i potrwa do końca września. WSFiZ jest najstarszą uczelnią niepubliczną w regionie i jedną z najstarszych w Polsce. Powstała w 1993 roku. Oprócz ośrodka w Białymstoku, funkcjonuje też filia w Ełku i wydział zamiejscowy w Ostrowi Mazowieckiej. W 2014 roku, w rankingach "Perspektyw" i "Rzeczpospolitej", WSFiZ uplasowała się na pierwszym miejscu w regionie wśród niepublicznych uczelni magisterskich.

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]


1624 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39