Będzie ono dedykowane tematyce promocji w obszarze sprzedaży dóbr i usług sektora kreatywnego. W programie planowane jest omówienie m.in. specyfiki udziału w imprezach targowych, nawiązania kontaktów z potencjalnym klientami, sposobów skutecznych negocjacji oraz kwestii budowania wspólnej marki Creative Poland.
Partnerem projektu może być każda osoba, firma oraz instytucja wspierające ludzi tworzących. Spotkanie dla zainteresowanych odbędzie się w 26 kwietnia (piątek) w godzinach 13.00-17.00 w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Doradczego i Konsultingowego przy Rynku Kościuszki 2 w Białymstoku (budynek kina TON, I piętro).
Aby wziąć udział, należy go potwierdzić mailowo na adres zenka.b@creativepoland.eu bądź telefonicznie pod nr. 22 297 01 45 ze wskazaniem na Białystok jako miejsce spotkania.
joanna.k@bialystokonline.pl