To wybitnie specjalistyczne, międzynarodowe targi adresowane do branży produkcji i obróbki rur.
- Udział w imprezie to świadoma strategia spółki, która poprzez takie branżowe targi dociera do kontrahentów, zainteresowanych konkretnym segmentem naszych maszyn i urządzeń, w tym wypadku urządzeniami do cięcia i ukosowania rur - mówi prezes Promotechu Marek Siergiej. - Po bardzo dużych targach w Essen, które odbywają się co 4 lata, udział w mniejszych, ale wyspecjalizowanych imprezach stanowi okazję do prezentacji szczegółowej oferty, dostosowanej do profilu targów.
Na TUBE Promotech prezentował maszyny z własnym logo, by zwiększyć rozpoznawalność marki wśród zagranicznych odbiorców. Produktami białostockiej firmy zainteresowały się przedsiębiorstwa z całego świata, m.in. z Argentyny, Holandii, Estonii czy Malezji.
W targach w Dusseldorfie wzięło udział 1200 wystawców i 72 tys. zwiedzających ze 104 krajów z całego świata.
malgorzata.c@bialystokonline.pl