"Setki pomysłów na weekend", "Odkryj jak to blisko", "1 363 pomysły na wakacje" - takie hasła towarzyszyły kampanii Piękny Wschód. Była skierowana do mieszkańców Polski, Ukrainy i Niemiec, głównie w wieku 25-59 lat. Adresatami byli także "poszukiwacze inności", turyści aktywni i rodzinni.
W ramach kampanii powstał specjalny portal internetowy "Piękny Wschód". Piękny Wschód promowano w jednym z seriali, a także w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w sieci.
Jak wynika z badań, reklama radiowa i telewizyjna, dotarła do 17 mln odbiorców. Z Pięknym Wschodem w prasie zetknęło się 15 mln osób.
Kampania i jej strategia, przy której pracowały Regionalne Organizacje Turystyczne i instytucje ogólnopolskie, została dofinansowana z Programu Rozwój Polski Wschodniej.
anna.d@bialystokonline.pl