Setki pomysłów na weekend. Podsumowanie kampanii "Piękny Wschód"

2012.09.20 00:00
Przez ponad dwa lata bóbr, łoś, sowa i inne zwierzęta zachęcały do odwiedzenia Polski Wschodniej. Można było spotkać je w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w Internecie. Polska Organizacja Turystyczna podsumowała kampanię "Piękny Wschód".
Setki pomysłów na weekend. Podsumowanie kampanii "Piękny Wschód"
Fot: A.D.
Rynek Kościuszki w Białymstoku

"Setki pomysłów na weekend", "Odkryj jak to blisko", "1 363 pomysły na wakacje" - takie hasła towarzyszyły kampanii Piękny Wschód. Była skierowana do mieszkańców Polski, Ukrainy i Niemiec, głównie w wieku 25-59 lat. Adresatami byli także "poszukiwacze inności", turyści aktywni i rodzinni.

W ramach kampanii powstał specjalny portal internetowy "Piękny Wschód". Piękny Wschód promowano w jednym z seriali, a także w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w sieci.

Jak wynika z badań, reklama radiowa i telewizyjna, dotarła do 17 mln odbiorców. Z Pięknym Wschodem w prasie zetknęło się 15 mln osób.

Kampania i jej strategia, przy której pracowały Regionalne Organizacje Turystyczne i instytucje ogólnopolskie, została dofinansowana z Programu Rozwój Polski Wschodniej.

Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl

2050 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39