Kolejnej odsłonie promocji naszego regionu ma towarzyszyć hasło "Województwo podlaskie - alians tradycji i nowoczesności". Projekt chce zrealizować Urząd Marszałkowski. Już zadecydowano, że znajdzie się on na liście zadań kluczowych, co oznacza, że ma zapewnione dofinansowanie Unii Europejskiej (z Regionalnego Programu Operacyjnego).
Nowa, szeroka kampania ma reklamować nasz region jako atrakcyjne miejsce wypoczynku. W jej trakcie zostanie przeprowadzonych wiele imprez promocyjnych w regionie i w kraju. Powstanie też aplikacja na urządzenia mobilne (iOS, Android) z największymi atrakcjami województwa podlaskiego.
Spoty i reklamy, zachęcające do odwiedzenia Podlaskiego, zobaczymy w mediach, na billboardach, a także na autobusie kursującym do stolicy. Województwo promować mają także kluby sportowe oraz Opera i Filharmonia Podlaska.
Zorganizowanie całej kampanii będzie kosztowało 8 mln zł, z czego 7,2 mln to dotacja.
Spot reklamujący nasze województwo, przygotowany w 2011 r.:
ewelina.s@bialystokonline.pl)