Jednym z laureatów konkursu był chociażby, sztandarowy już podlaski smak, kindziuk PMB. - Cieszyliśmy się z nagrody. Sprzedaż produktu ciągle rośnie, na pewno w jakimś stopniu przyczyniło się do tego wyróżnienie "Podlaską Marką" - opowiada o konkursie sprzed 3 lat Cezary Szyłak, Kierownik Marketingu PMB.
Podlaska Marka Roku przyznawana jest przez Marszałka Województwa w czterech kategoriach: smak, miejsce, przedsięwzięcie i produkt. Od początku października, przez 4 miesiące, zbierane będą zgłoszenia konkursowe. W rywalizacji mogą wziąć udział przedsiębiorcy, producenci oraz instytucje przyczyniające się budowaniu pozytywnego wizerunku naszego regionu.
Tegorocznych zwycięzców wyłoni powołana przez marszałka Kapitiuła. Wyróżnieni, oprócz statuetki uzyskają refundację reklamy w mediach oraz możliwość wykorzystywania hasła i znaku graficznego konkursu w celach promocyjnych. Będą promowani ramach przedsięwzięć, których inicjatorem lub współorganizatorem jest Urząd Marszałkowski.