W ostatni weekend mówiono o tym głośno w galerii Alfa. Celem akcji zorganizowanej w sklepie Tessoro było przypominanie o badaniu mammograficznym. Badanie to pozwala na wczesną diagnozę, a zakrojone na szeroką skalę, mogłoby uratować rocznie życie nawet 2 500 kobiet.
Aby zwrócić uwagę kobiet na konieczność regularnej mammografii, zostało wykorzystane zupełnie nowe medium, które wszyscy bardzo dobrze znamy. Tym nowym nośnikiem informacji był... klips sklepowy. 13 i 14 listopada każda klientka wychodząca ze sklepu z bielizną Tessoro, słyszała przy bramce sygnał. Okazało się, że jest to nieodpięty od kupionego biustonosza klips z nadrukowanym hasłem akcji: "Co przeoczy człowiek, znajdzie maszyna. Wczesny sygnał może uratować życie. Umów się na badania mammograficzne." Klips w sugestywny sposób zwracał uwagę kobiet na problem i przypominał o zapisaniu się na badanie mammograficzne.
Inicjatorami akcji był Wojewódzki Ośrodek Koordynujący Program Profilaktyki Raka Piersi działający przy Białostockim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie oraz Klub Amazonki w Białymstoku.