Trzymiesięczny staż w trzech działach Glosela
Tym razem oferta obejmuje staże w trzech działach: Performance Marketing & SEO, Marketing Automation i Social Media. Stażyści poznają kulisy działania sklepów internetowych należących do Glosela, m.in. TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.
- Ofertę stażu kierujemy do studentów i absolwentów uczelni z Białegostoku i regionu, zainteresowanych pracą w e-commerce. Po raz kolejny damy im możliwość rozwoju pod okiem doświadczonych mentorów z Glosela. Jesteśmy otwarci na młode talenty, bo nasi specjaliści chętnie dzielą się wiedzą. Najlepsi stażyści nadal z nami współpracują - mówi dyrektor HR w Gloselu Joanna Moroz-Jatkowska.
Rekrutacja trwa do 30 kwietnia, a trzymiesięczny program rozpocznie się 1 lipca. Wszystkie staże będą odbywać się 5 dni w tygodniu, po 6 godzin dziennie. Studenci otrzymają wynagrodzenie w wysokości 2,7 tys. zł brutto miesięcznie.
Założeniem programu jest to, aby po jego zakończeniu stażysta mógł pełnić obowiązki młodszego specjalisty w zespole. Zgłoszenie do Programu Stażowego Glosela i proces rekrutacyjny znajduje się na stronie TaniaKsiazka.pl.
Staż pod okiem mentorów Glosela
To już trzecia edycja programu stażowego, podczas której studenci będą odkrywać tajniki e-commerce pod okiem ekspertów Glosela. Mentorką zespołu Performance Marketing & SEO będzie Monika Szatyłowicz, E-commerce Director w Gloselu. Pod jej okiem będzie można nauczyć się, jak generować ruch w sklepie internetowym i jak analizować efekty tych działań.
W zespole Marketing Automation uczestnicy będą mieli okazję poznać e-mail marketing i automatyzację działań na podstawie zachowań użytkowników. Mentorem będzie Rafał Jackiewicz, Dyrektor ds. Strategii i Budowania Wartości Klienta. Ostatnim działem, który zaprasza do programu stażowego jest zespół Social Media. To szansa na zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania kanałów społecznościowych w e-commerce i poznanie sposobów rozwijania koncepcji marki w mediach społecznościowych. Opiekunką stażu będzie Justyna Brzezińska, Marketing Communications Manager.
- Po dwóch edycjach Programu Stażowego widzę, że w naszej organizacji zostali niezwykle wartościowi ludzie. Myślę, że stażysta będzie bardzo dobrym wsparciem mojego zespołu, ze świeżym, obiektywnym spojrzeniem. Czekamy na osobę, która jest zainteresowana tematem komunikacji w mediach społecznościowych, ma otwartą głowę i zapał do testowania. Chętnie podzielimy się wiedzą i naszym doświadczeniem zdradzając tajniki komunikacji - zachęca Justyna Brzezińska.
Program Stażowy Glosela to doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i kompetencji w firmie o 20-letnim doświadczeniu w e-commerce. Glosel zatrudnia około 400 osób. Ma na koncie wiele branżowych nagród, m.in. 4. miejsce w woj. podlaskim w rankingu Diamenty Forbesa 2023 oraz kilka Gazeli Biznesu.
malwina.witkowska@bialystokonline.pl