Marka wzięła udział we włoskich targach
W maju odbyły się targi Lamiera we Włoszech. Jest to międzynarodowa wystawa branży metalowej, prezentująca najnowsze technologie w zakresie cięcia, spawania oraz obróbki powierzchni. W tym roku swoje produkty zaprezentował Promotech. Do imprezy przygotowywał się około rok.
- Rynek włoski jest jednym z największych dla branży metalowej, stąd nasze szeroko zakrojone przygotowania do wejścia na ten rynek, związane głównie z koniecznością komunikacji w języku włoskim - mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy Promotechu. – Po nawiązaniu współpracy z perspektywicznym przedstawicielem - firmą SSQ - rozpoczęliśmy prace nad budową sieci, obsługiwanych przez nią regionalnych dystrybutorów; opracowaliśmy też kompletną stronę internetową z ofertą Promotechu i wszelkie materiały marketingowe w języku włoskim. Udział w targach był zwieńczeniem tych wszystkich prac - wysłaliśmy jasny sygnał do naszych klientów oraz konkurentów, że na rynek włoski wchodzi firma o szerokiej ofercie produktowej – dodaje.
Promotech postanowił zaprezentować w Mediolanie wózki do spawania i cięcia, wiertarki z napędami elektrycznymi oraz pneumatycznymi, a także ukosowarki.
Stoisko firmy reprezentowali zarówno pracownicy Promotechu, jak i firmy SSQ.
- Głównym celem udziału w tych targach była rozbudowa sieci sprzedaży, tak by dotrzeć z ofertą do klientów na terenie całych Włoch. Po targach możemy być dobrej myśli, bo odwiedzali nas m.in. obecni partnerzy handlowi dystrybutora Promotechu, a także liczne firmy handlowe, zainteresowane sprzedażą naszych wyrobów w swoich regionach. Dużym atutem dla tych firm była również możliwość spotkania się i bezpośredniej rozmowy z producentem – dodaje Kopciewski.
Zainteresowanie ofertą Promotechu
Duże zainteresowanie wśród zwiedzających budziły ukosowarki, wiertarki oraz punchery.
- Zróżnicowana oferta naszych produktów, a także szeroka gama opcjonalnych akcesoriów rozszerzających ich zastosowanie, przyciągnęła też wielu przedstawicieli firm branży metalowej - klientów końcowych, którzy poszukują maszyn do konkretnych zastosowań i możliwości podniesienia efektowności swoich procesów produkcyjnych. Wielu z nich zdecydowało się na zakup już podczas targów; z innymi nasi dystrybutorzy umówili się na prezentacje maszyn w ich zakładach przemysłowych w najbliższych tygodniach – dodaje Andrzej Twarowski, specjalista ds. marketingu firmy.
Firma wierzy, że dzięki targom znajdzie nowych odbiorców i nawiąże cenną współpracę z cenionymi markami. Szczególnie że stoisko odwiedzali też odwiedzający mieszkańcy m.in. Francji, Libii, Egiptu, Cypru, Algierii, Tunezji, Malty oraz Arabii Saudyjskiej.
justyna.f@bialystokonline.pl