Raz w miesiącu (w sobotę) białostoczanie załatwią wszystkie niezbędne sprawy w Departamencie Obsługi Mieszkańców oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. J. K. Branickiego. Również w tym czasie będą mogli zadzwonić na miejską infolinię (nr tel. 85 879 79 79).
– Zapraszam mieszkańców do skorzystania z naszej propozycji – przypomina prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski. – Urzędnicy przy ul. Branickiego będą dostępni przez cztery godziny w wyznaczone soboty, raz w miesiącu.
Koniec awarii. Urząd czynny dwie godziny dużej.
W piątek (29.06) w Departamencie Obsługi Mieszkańców zakończyły się utrudnienia spowodowane awarią urządzenia do transmisji danych. Trwały one od wtorku (26.06). W urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5, w dwóch referatach Departamentu Obsługi Mieszkańców, białostoczanie mogą już załatwiać swoje sprawy. Systemy niezbędne do obsługi mieszkańców działają poprawnie.
W związku z tymi kilkudniowymi utrudnieniami, w sobotę (30.06) Departament Obsługi Mieszkańców będzie otwarty o 2 godziny dłużej niż zwykle. Mieszkańcy swoje sprawy będą mogli załatwiać od godz. 8.00 do 14.00.
W trakcie dotychczasowych otwartych sobót interesanci najczęściej zgłaszali się do Referatu Rejestracji Pojazdów oraz Referatu Dowodów Osobistych i Spraw Wojskowych. W tym pierwszym załatwiali sprawy związane m.in. z rejestracją pojazdu, wymianą dokumentów i wydaniem wtórników. Często składali też wnioski o wydanie dowodu osobistego i odbierali gotowy dokument.
24@bialystokonline.pl