Pod adresem www.pieknywschod.pl znajdziemy informacje o największych atrakcjach turystycznych wschodnich województw kraju, kalendarz imprez, galerię zdjęć oraz spoty prezentujące najciekawsze walory.
Klikając w "podlaskie" dowiemy się, jakie są najciekawsze zabytki architektury w regionie, atrakcje przyrodnicze i muzea. Znajdziemy tu też informacje, jak aktywnie spędzić czas, np. na spływie kajakowym rzeką Nettą i Kanałem Augustowskim czy na szlaku rękodzieła ludowego. Nie brakuje tu również adresów klubów czy pubów.
Działania kampanii kierowane są do turystów krajowych (w tym mieszkańców Polski Wschodniej) i zagranicznych (Niemcy, Ukraina). Chodzi zarówno o młodych, ceniących aktywne formy wypoczynku, jak i rodziny z dziećmi czy turystów poszukujących spokoju i wytchnienia od codziennego zgiełku.
Oprócz internetu atrakcje Polski Wschodniej prezentowane będą w telewizji, prasie, radiu i na plakatach. Koszt kampanii to 24 miliony złotych.