Powierzchnia obiektu to 460 metrów kwadratowych przestrzeni ekspozycyjnej. Wśród produktów dominują przede wszystkim garnitury, marynarki i koszule, w tym również te powstałe z myślą o swobodnym, casualowym stylu. W ofercie znajdują się również różnorodne dodatki, takie jak m.in. paski, krawaty, muszki czy nawet perfumy sygnowane marką Victorio.
Dla Krzysztofa Kosmowskiego, właściciela firmy, istotne dla dalszego rozwoju przedsiębiorstwa są trzy zasadnicze elementy: przystępna cena, wysoka jakość wyrobów oraz sukcesywne powiększanie oferty, z myślą o tych panach, którzy z uwagi na swoją posturę miewają kłopot ze znalezieniem i skompletowaniem eleganckiej garderoby.
Tym samym Prestige Męski stawia w dużej mierze na cieszące się coraz większym zainteresowaniem usługi szycia na miarę. Ale to nie jedyny pomysł na rozwój tej firmy. Kosmowski chce bowiem, wraz z należącą doń marką Victorio, stworzyć fundament dla sieci franczyzowej, funkcjonującej jako niezależne salony. Taki koncept, zdaniem przedsiębiorcy, powinien być gotowy wczesną jesienią tego roku. Nie ukrywa on też, że obecnie skupia już swoją uwagę na przygotowaniach do uruchomienia kolejnego salonu Prestige Męski w Białymstoku.
Lokal przy Zwycięstwa 10 to już dziesiąty sklep pod "prestiżowym" szyldem. Oddzielny salon marki Victorio został otwarty wiosną ubiegłego roku w Ełku.
marta.d@bialystokonline.pl