Czy trudno jest budować ciekawe, sprzedające się opowieści? Jakie techniki storytellingu wykorzystać w prezentacji swojej firmy oraz produktu? Dlaczego dobre gawędziarstwo sprawdza się w działaniach zarówno małych, jak i dużych firm? Odpowiedź na te wszystkie pytania można będzie znaleźć podczas styczniowych warsztatów w biurze coworkingowym Centroom w ramach cyklu Centroom Przedsiębiorczości.
Spotkanie "Opowieść i emocje – storytelling w firmie" organizowane jest 22 stycznia, jednak już można się na nie zapisywać. Warsztaty są skierowane przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm, osób pracujących w marketingu oraz rozpoczynających pracę jako eksperci od PR.
Prelegentem podczas wydarzenia będzie Jakub Sosnowski – doświadczony trener, pisarz i copywriter. Jest białostockim przedsiębiorcą, wykładowcą Warszawskiej Szkoły Reklamy i Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa. Na co dzień w swojej pracy wykorzystuje moc storytellingu. Jest też twórcą zajęć dla dzieci "Projektowanie gier planszowych i karcianych".
Przytoczy on uczestnikom najciekawsze przykłady wykorzystania opowieści w tekstach typu "O mnie", "O nas" oraz "O firmie". Wyjaśni, jak budować dobrą opowieść i co robić, by wywoływała u czytającego pozytywne uczucia. Chętni będą mogli wziąć udział w kreatywnym miniwarsztacie i przetestować, jak idzie im tworzenie takich tekstów.
Wraz z omówieniem tradycyjnej prezentacji na spotkaniu pojawią się również formy takie jak: dyskusja, ćwiczenia rozbudzające kreatywność.
Spotkanie odbędzie się 22 stycznia w godz. 16.30-18.30. Zainteresowani muszą się wcześniej zapisać.
BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
Więcej: Opowieść i emocje - storytelling w firmie
justyna.f@bialystokonline.pl