Podlaski NFZ wprowadza ograniczenia. Dotyczą one dostępności sali obsługi klientów w Białymstoku oraz w Suwałkach. Wszystko w związku z poszerzeniem tzw. strefy czerwonej i kolejnymi obostrzeniami.
- W Białymstoku i Suwałkach osobiście będą obsługiwane tylko osoby z pilnymi zleceniami na wyroby medyczne, po wcześniejszym umówieniu. Inne sprawy można załatwiać drogą mailową lub telefonicznie. Do dyspozycji klientów jest także specjalna skrzynka podawcza przy wejściu do budynku, w której można pozostawić korespondencję. Zachęcamy również do korzystania z Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590 - mówi Beata Leszczyńska, rzecznik prasowy Podlaskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
Delegatury Narodowego Funduszu Zdrowia w Łomży i Siemiatyczach pracują bez zmian.
dorota.marianska@bialystokonline.pl