W galerii Atrium Biała pojawią się nowe marki. Ofertę drogerii i perfumerii wzbogaci salon popularnej sieci Marionnaud, który zajmie powierzchnię ok. 150 mkw.
Szeroki wybór akcesoriów i tkanin do dekoracji domu będzie można odnaleźć w sklepie Home&You (ok. 340 mkw.), zlokalizowanym na parterze centrum. Fani aktywnych form spędzania wolnego czasu niezbędne dodatki znajdą w salonie sportowym 4F (96 mkw.), również na parterze galerii. Na początku przyszłego roku do restauracji w Atrium Biała dołączy również Pizzeria Dominium.
Od listopada mieszkańcy Białegostoku mogą korzystać z oferty popularnej restauracji Subway. Oferta modowa wzbogaciła się już m.in. o salon z bielizną Felina, sklep obuwniczy Kari oraz sklep z biżuterią Briju. Finalizowane są też umowy ze sklepami z takich branż jak artykuły gospodarstwa domowego i sprzęt radiowo-telewizyjny i modowa.
Umowy przedłużające okres najmu zostały podpisane ze zdecydowana większością sklepów, którym w 2012 roku kończył się okres najmu. Są to m.in.: z branży modowej: Camaieu, Deichmann, Promod, Orsay, Pimkie, Ochnik, H&M, CCC, Wojas, Gino Rossi, Sizeer, Lee Wrangler, Nike, Triumph, Solar. Z branży akcesoria i biżuteria: Time Trend, Wittchen, YES, Apart. Usługi: 24 Holiday, Kantor, Fotojoker, Euro Bank oraz salony telefonii komórkowej Orange i T-Mobile.
ewelina.s@bialystokonline.pl