- Otrzymanie takiego tytułu jest bardzo nobilitujące i świadczy o bardzo wysokich standardach działania, jakie reprezentuje firma - mówi Katarzyna Wasilewicz, prezes zarządu Nord Auto.
Konkurs na Dealera Roku trwa cały rok. Działający m.in. w Białymstoku punkt dealerski oceniany był pod względem sprzedaży samochodów, swojego udziału w lokalnym rynku oraz obsługi posprzedażnej, czyli sprzedanych usług i części zamiennych.
Następnym elementem oceny jest jakość oferowanych usług i ocena, jaką wystawiają firmie klienci – czyli osoby dla niej najważniejsze. Jakość oceniana jest poprzez rozliczne badania "Tajemniczego Klienta" (przeprowadzane podczas sprzedaży aut jak i obsługi w serwisie) i ankiety klientów dealera. Oceniana jest też sprzedaż produktów finansowych pozwalających na ułatwienie procesu zakupu. Ostatnim elementem jest marketing punktu dealerskiego - dostosowanie prowadzonych akcji do oczekiwań i potrzeb klientów, ich kreatywność i efektywność.
ewelina.s@bialystokonline.pl