Podlaski NFZ wprowadza ograniczenia. Do odwołania. Wszystko po to, żeby ograniczyć bezpośrednie kontakty w Salach Obsługi Klientów.
Dlatego potwierdzać profile zaufane można tylko po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerem telefonu:
- Białystok tel. 85 745 95 00, 85 745 95 87
- Łomża tel. 86 216 88 40
- Siemiatycze tel. 85 655 20 71, 85 655 40 01
- Suwałki tel. 87 562 02 50
NFZ przygotował także skrzynki podawcze przy wejściu do sal obsługi. Instytucja prosi o załatwianie spraw w sposób zdalny (telefoniczny bądź drogą elektroniczną).
Telefony i e-maile
- zaopatrzenie w wyroby medyczne: 85 745 95 87, kancelaria@nfz-bialystok.pl,
- leczenie uzdrowiskowe: 85 745 95 23 lub 85 745 95 24, kancelaria@nfz-bialystok.pl,
- skargi i wnioski: 85 745 95 76, kancelaria@nfz-bialystok.pl,
- ubezpieczenie w NFZ: kancelaria@nfz-bialystok.pl,
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego: ekuz@nfz.gov.pl,
- certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ: 85 745 95 21, wf10@nfz.gov.pl,
- wnioski unijne/formularze UE/EFTA: 85 745 95 21, wf10@nfz.gov.pl,
- zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju: 85 745 95 07.
Można także korzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta (800 190 590).
dorota.marianska@bialystokonline.pl