Kampania festiwalu Original Source UpToDate została uznana za videoreklamę roku podczas Targów Kultury i Promocji Miast i Regionów Poloniada 2014.
Fot: AD
Original Source Up To Date Festival 2013
Docenione zostały cztery produkcje, w których występują Cinek, polscy raperzy Bisz, Małpa i Zeus (utwór w wykonaniu The Returners) oraz profesor Jan Miodek. W jednym z teledysków można było podziwiać białostockie plenery, m.in. Operę czy Chanajki.
Oto jeden z nagrodzonych filmów:
Organizatorzy festiwalu od samego początku postawili na niebanalną reklamę. Internetowe spoty biły rekordy popularności. Promocja imprezy została doceniona w kategorii "videoreklama roku". Statuetki rozdano w dziewięciu kategoriach: lider promocji, wydawnictwo promocyjne i informacyjne, najlepsze hasło promocyjne, videoreklama, kreator promocji, lider kultury, najważniejsze wydarzenie kulturalne, festiwal roku i kreator kultury.
Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl
anna.d@bialystokonline.pl