Zbliżają się Dni Marketingu 2019
Media społecznościowe, telefon i internet są obecne w naszym życiu. Używamy ich zazwyczaj każdego dnia. A okazuje się, że można je wykorzystywać znacznie lepiej i efektywniej. Wystarczy odrobina wiedzy i kilka trików. Można je poznać podczas VII edycji Dni Marketingu. Przygotowanych zostało 6 prelekcji, podczas których eksperci z dziedziny marketingu podzielą się swoją wiedzą.
Spotkania przeznaczone są przede wszystkich dla osób, które interesują się marketingiem, rozwojem osobistym, mediami społecznościowymi oraz tym, które chciałyby wypromować swoją markę i przyciągnąć klientów, ale nie wiedzą, jak to zrobić.
Pierwszego dnia głos zabierze Jolanta Ambrożewicz, która zajmuje się marketingiem interakcyjnym - sztuką komunikacji oraz budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje. Jest przekonana, że każdy ma potencjał i warto go zakomunikować światu. Jej poniedziałkowe wystąpienie brzmi "Jak dogadywać się z Klientami? Kolorowa teoria ludzkich zachowań".
Po niej mikrofon przejmie Jan Jankowski, który opowie "Jak ogarnąć social media? Marketing - kreatywność czy analityka?". Mimo że kiedyś powtarzał, iż nigdy nie będzie informatykiem i nie ma zamiaru pracować przy komputerze, to obecnie jest mocno związany z branżą e-commerce i analityką internetową. Współtworzył strategie SEO i Google Ads dla ponad 60 sklepów online.
Więcej o social mediach
We wtorek (2.04) można będzie posłuchać Moniki Zagórskiej z firmy DrTusz, która przygotowała wystąpienie pt. "Social media - to się opłaca". Prelegentka miała okazję współpracować w swojej karierze z dużymi markami z branży medycznej, kosmetycznej, gastronomicznej i budowlanej. Obecnie dba o każdy z firmowych profili w mediach społecznościowych – od Facebooka, przez Twitter, po Instagram. Nie bez powodu nazywają ją "social media ninja z DrTusz".
Tego samego dnia wypowie się też Monika Gawanowska, która opowie nieco więcej o LinkedIn - w kontekście budowania sieci znajomości biznesowych. Monika jest oficjalnym hostem spotkań LinkedInLocal w Białymstoku, certyfikowanym trenerem i coachem biznesu, autorką książki "Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery". Wspiera marki w rozwoju i współpracuje z przedsiębiorcami oraz osobami indywidualnymi.
Trzeciego dnia wydarzenia przy mikrofonie zobaczymy Kami Radziejewską. Temat, jaki przygotowała uczestnikom Dni Marketingu 2019, brzmi "Influencer marketing od kuchni". Prelegentka od 2 lat buduje swoją markę osobistą na Instagramie. Podczas jej wystąpienia będzie do wygrania obróbka 12 zdjęć, tak aby wygląd instagramowego profilu szczęśliwca wyglądał spójnie i przyciągał uwagę.
Ostatnia głos zabierze Karolina Koro - właścicielka firmy szkoleniowo-consultingowej Life Design, certyfikowana Trenerka biznesu, dyplomowana coach, doradca zawodowy, filolog angielski, radca prawny, doktorantka na Wydziale Prawa UwB, praktyk NLP, Total Change Strategy i NLP dla biznesu. Od wielu lat pracuje jako trener umiejętności miękkich oraz trener zagadnień prawnych. Od ponad 12 lat uczestniczy w szkoleniach i warsztatach w kraju i za granicą celem podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych i personalnych. Temat, który przygotowała, brzmi: "Wystąpienia publiczne i autoprezentacja".
Po każdej prelekcji będą konkursy z nagrodami.
Udział we wszystkich wydarzeniach jest darmowy, trzeba się wcześniej zarejestrować: Dni Marketingu 2019
justyna.f@bialystokonline.pl