Trzy etaty w Urzędzie Stanu Cywilnego
Trzy osoby dostaną pracę na stanowisku podinspektora w Urzędzie Stanu Cywilnego. Zadaniem zatrudnionych będzie m.in. rejestracja urodzeń, małżeństw i zgonów, prowadzenie ksiąg stanu cywilnego, wydawanie wpisów z aktów stanu cywilnego i zaświadczeń oraz orzekanie w sprawach zmiany imion i nazwisk.
Kandydaci na to stanowisko muszą mieć polskie obywatelstwo, wykształcenie wyższe magisterskie, najlepiej z zakresu prawa lub administracji (ewentualnie ukończone studia podyplomowe z zakresu administracji publicznej). Dodatkowym atutem jest doświadczenie w pracy w administracji publicznej, umiejętność interpretacji przepisów, znajomość języka angielskiego i rosyjskiego oraz znajomość obsługi komputera. Proponowane wynagrodzenie: 1800-2000 zł brutto.
Praca w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich
Poszukiwana jest osoba, która zajmuje się nadzorowaniem i prowadzeniem spraw związanych z realizacją i rozliczaniem inwestycji. Na zatrudnienie może liczyć osoba z wykształceniem wyższym technicznym o kierunku instalacje sanitarne oraz mająca przynajmniej 3-letni staż pracy. Konieczne jest również posiadanie uprawnień do nadzorowania robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaganiem dodatkowymi jest znajomość przepisów dotyczących m.in. prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych. Chętni mogą zgłaszać się do 29 maja. Pracodawca oferuje wynagrodzenie w wysokości 2000–2400 zł brutto miesięcznie.
Na pracę może liczyć też podinspektor, który będzie prowadził sprawy związane z przygotowaniem, prowadzeniem i rozliczaniem inwestycji. Wymagania niezbędne to: obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo lądowe. Mile widziana jest również znajomość m.in. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, prawa zamówień publicznych i prawa budowlanego. Większe szanse na zatrudnienie mają też osoby z minimum 3-letnim stażem pracy na stanowisku podinspektora. Proponowane wynagrodzenie to 1800-2000 zł brutto. Dokumenty można składać do 1 czerwca.
Kolejna oferta skierowana jest do podinspektora do spraw zarządzania ruchem na drogach w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich. Jego zadaniem będą m.in.: przeprowadzanie analiz sprawności układu komunikacyjnego na terenie miasta oraz przygotowanie projektów stałej organizacji ruchu i projektów czasowych zmian w organizacji ruchu. Do jego kompetencji będzie też należało przedkładanie propozycji poprawy warunków ruchu kołowego, pieszego oraz rowerowego. Osoba zatrudniona będzie też współpracowała z właściwymi organami w sprawach zarządzania ruchem na drogach. Na pracę może liczyć osoba mająca wykształcenie wyższe techniczne w specjalności drogowej. Dodatkowym atutem jest obsługa programów AutoCAD, Word, Excel, PowerPoint oraz umiejętność analizy dokumentacji projektowej. Osoby zainteresowane pracą mogą składać dokumenty do 29 maja.
Wszystkie powyższe oferty pracy dostępne są na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
justyna.k@bialystokonline.pl