W czwartek (15.02) odbędzie się kolejne spotkanie osób zainteresowanych wszystkim, co związane z social media. Już po raz 45. PRwcy, specjaliści ds. marketingu, freelancerzy, startupowcy i wielu innych spotkają się, by wspólnie odkrywać internetowe tajemnice, które przełożą się np. na budowanie ich marki w sieci.
Na najbliższy spotkaniu głos zabierze m.in. Marta Grześ, która w rodzinnym biznesie Caroseria Autodetailing zajmuje się sprawami marketingowymi. W trakcie swojego występu wyjaśni, czy firma lokalna powinna kojarzyć się ze znanymi twarzami i dlaczego. Przez lata zdobywała też doświadczenie copywriterskie. Opowie też dlaczego "żeby być fajnym w social mediach, trzeba być fajnym w ogóle".
Prelegentem podczas wydarzenia będzie też związany z marketingiem i mediami od 11 lat Łukasz Borak. Obecnie jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowej Volvo Car Poland w Polsce. Zaprezentuje uczestnikom czwartkowego spotkania prezentację pt. "fura, skóra i komóra w social mediach".
Głos zabierze także Kamil Rutkowski – copywriter w DrTusz oraz bloger. W trakcie imprezy poprowadzi debatę "Jeździj lokalnie, działaj globalnie", dzięki której można będzie się dowiedzieć, jak stworzyć markę, która będzie rozpoznawalna w całej Polsce.
Spotkanie odbędzie się o godz. 20.00. Udział w nim jest bezpłatny.
Impreza pod patronatem BialystokOnline.
Więcej: 45. Białostocki Czwartek Social Media
justyna.f@bialystokonline.pl