Dwie marki produktów grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej "Mlekpol" Łaciate i Milko znalazły się w gronie najcenniejszych polskich marek w rankingu opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita".
To szósta edycja rankingu "Rzeczpospolitej". Znalazły się w nim 330 najcenniejsze polskie marki. Dziennik przygotował też szczegółowe zestawienia z podziałem na najczęściej wybierane marki, prestiż marki, postrzeganą jakość i świadomość marki.
Łaciate zajęło w rankingu 51 pozycję, Milko - 249. Według "Rzeczpospolitej" wartość marki Łaciate to 301,7 mln zł, a Milko - 30,9 mln. Na trzech pierwszych miejscach uplasowały się Orlen, PKO BP i PZU.
Pod marką Łaciate możemy kupić mleko, mleczko zagęszczone, śmietanki oraz masło. Produkty Milko to jogurty pitne, maślanki, kefir oraz mleko.
andy