Na najbliższym spotkaniu odbędą się 4 prelekcje. Michał Sadowski z Brand24, współtwórca kilku serwisów internetowych opowie o stworzonym przez siebie narzędziu do monitoringu internetu i możliwościach, jakie oferuje przy promowaniu swojej marki. Wystąpi również dyrektor zarządzający Grupy Divine, Tomasz Karwatka, współtwórca grupy firm zapewniających kompleksową realizację projektów eCommerce. Prelekcję pod hasłem "Bądź leniwy. MVP w 100 godzin" wygłosi Maciej Jankowski z b-good, specjalista od projektowania modeli biznesowych. Karol Przybyszewski z firmy Qburst przekaże wiedzę, zdobytą przez niego przy tworzeniu firmy działającej globalnie. Tematem jego prezentacji będą mobilne technologie na topie oraz ich miejsce w codziennych zastosowaniach.
Każde ze spotkań gromadzi blisko 200 osób zainteresowanych tematyką internetu. Wśród odbiorców znajdują się przede wszystkim przedsiębiorcy (właściciele startupów, sklepów internetowych), pracownicy agencji interaktywnych, przedstawiciele środowiska akademickiego, a także studenci i osoby traktujące poruszane zagadnienia czysto hobbystycznie.
Po prelekcjach i dyskusji tradycyjnie odbędzie się wymiana kontaktów biznesowych i pomysłów. Wszystko przy darmowej pizzy. W ciągu 2 lat istnienia eventu zostało zrealizowanych kilka projektów internetowych, ale także mobilnych i ecommercowych, które próbują swoich sił na tym trudnym rynku.
Spotkanie odbędzie się w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Białymstoku, na auli w budynku D przy ul. Zwycięstwa 14/3. Wstęp jest wolny, możliwy po rejestracji na stronie eastcamp16.evenea.pl.
Szczegółowe informacje na temat EastCamp
joanna.k@bialystokonline.pl