Organizatorzy plebiscytu upublicznili cząstkowe wyniki konkursu. Do tej pory zagłosowało w nim prawie 1900 osób. Po pierwszym tygodniu trwania plebiscytu najwięcej głosów zdobyła Współpracownia, czyli projekt Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego (342). Kolejni na liście to Festiwal Up to Date (279) i Centrum Badań Innowacyjnych UMB (180). Niewiele mniej uzyskała marka Ser Carski z Hajnówki (154), Kindziuk podlaski (127) oraz książka "Spotkanie z Simoną Kossak" Lecha Wilczka (114). Pierwszą dziesiątkę dopełniają marka "Łaciate" z Grajewa (108), Fair Play Crew (93), Stowarzyszenie Pomocy "Rubież" (76) oraz okno Rodline HFL spółki Rodex (70).
Głosowanie zakończy się 25 marca, a jego wyniki zostaną ogłoszone 25 kwietnia podczas uroczystej Gali Finałowej. Zwycięska marka otrzyma nagrodę pieniężną.
Pełną listę firm biorących udział w plebiscycie oraz bieżące wyniki na stronie podlaskamarka.pl
joanna.k@bialystokonline.pl