Konkurs organizowała Izba Skarbowa w Białymstoku, która od lat próbuje przekonywać mieszkańców, że wypełnianie deklaracji podatkowych nie musi być żmudne i skomplikowane. W tym roku w kampanii wykorzystuje uśmiechniętego szeryfa - Szybkiego PITa.
Na konkurs napłynęły w sumie aż 44 propozycje haseł promujących tą formę rozliczeń ze skarbówkami. Doceniono dwanaście tych, które były najbardziej pomysłowe i jednocześnie zabawne. Są to jeszcze m.in.: "Starannie przy kawie wypełnij PIT-a. Lepiej Szybkiego, niż kontrolę przywitać.", "Bez kolejek chcesz i szybko, szeryf PIT-ów Ci pomoże. Deklaracja pójdzie w biegu przez bezpieczne internetowe łącze." czy "Jak co roku siadasz do wypełnienia PIT-a, w tym roku masz przyjaciela - stronę "szybkiegopita". Ich autorzy będą mogli dumnie paradować - również po urzędach skarbowych - w koszulkach z wizerunkiem Szybkiego PITa.