Kasy nieczynne
Kasy biletowe Opery i Filharmonii Podlaskiej będą nieczynne do 25 marca. W razie pytań należy kontaktować się z Biurem Obsługi Widowni w dni powszednie w godz. 10.00–15.00 pod nr telefonu 85 306 75 06 oraz 85 306 75 04.
Bilety na wydarzenia odwołane w dniach 12-25 marca, które zostały kupione w kasach OiFP, można zwrócić w kasie biletowej do 30 czerwca.
Zwroty biletów
W razie zagubienia dowodu zakupu biletu, środki są zwracane na podstawie biletu i oświadczenia o zagubieniu dowodu zakupu. Zwrot należności za zwracany bilet następuje w tej samej formie płatności, w której dokonano zapłaty za bilet (gotówka, przelew, karta płatnicza) i wyłącznie na te karty i rachunki bankowe, z których dokonano płatności za nabywane bilety.
Zwroty środków za bilety zakupione za pośrednictwem internetowego Serwisu Bilety24, nastąpią automatycznie. Zwroty zostaną wykonane tą samą drogą, którą została dokonana płatność, zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym, BLIKiem jak i kartą, z zastrzeżeniem terminu zgodnie ze wskazaniem operatora kart płatniczych, do 31 dni.
Zwroty biletów grupowych mogą być zrealizowane przez osoby, które wykupiły wcześniej bilety grupowe (przelew, gotówka, wpłaty na konto).
Odwołane wszystkie wydarzenia do 25 marca
Przypomnijmy, że do 25 marca nie odbędą się zaplanowane w Operze i Filharmonii Podlaskiej wydarzenia artystyczne.
"W związku z podjęciem kroków mających na celu zatrzymanie szerzenia się koronawirusa SARS-COV-2 w Polsce, sztab kryzysowy z udziałem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego zdecydował o czasowym zamknięciu od 12 do 25 marca 2020 roku instytucji kultury, filharmonii, oper, teatrów, muzeów, kin oraz szkół, uczelni wyższych i placówek szkolnictwa artystycznego" - mogliśmy przeczytać w komunikacie specjalnym, który placówka wydała 11 marca.
anna.d@bialystokonline.pl