To młody kangur z warszawskiego ZOO, którego spółka zaadoptowała, by w ten sposób wesprzeć ogród zoologiczny i zaopiekować się zwierzakiem. To także oryginalna i skuteczna forma promocji firmy. Świadczą o tym choćby tłumy zwiedzających, które uczestniczyły w uroczystości adopcyjnej torbacza. Wtedy to została odsłonięta tablica z informacjami o kangurze, jego imieniu i nowym opiekunie - firmie KAN, a przedstawiciele firmy odebrali dyplom adopcji.
- KAN od wielu lat czynnie angażuje się w sponsorowanie przedsięwzięć z różnych dziedzin życia - głównie kultury i sportu - mówi Wojciech Nietupski, dyrektor marketingu w KAN. - Tym razem przyszła kolej na wsparcie warszawskiego ZOO i adopcję pięknego, dumnego zwierzaka rodem z Australii. Nie mogło być inaczej, kangur najbardziej nadaje się na "dziecko" naszej firmy.
W stołecznym ZOO mieszka około 4,5 tys. zwierzaków. Sponsora ma zaledwie 150 z nich.