W kategorii produkt promocyjny główna nagroda powędrowała do województwa podlaskiego za kampanię promocyjną Suwalszczyzny. Całkowita wartość projektu, współfinansowanego w kwocie 870 tys. zł z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, wyniosła ponad 1 mln zł.
Kampania ukazała region jako krainę baśni. Jej celem było wydłużenie sezonu turystycznego i przyciągnięcie turystów przyjeżdżających do województwa podlaskiego. Skupiała uwagę na rynku Warszawy, Łodzi i Aglomeracji Śląskiej oraz klientach z Litwy i Niemiec.
Kampania obejmowała promocję, utworzenie portalu internetowego wraz z grą
komputerową i "Klubem Łowców Przygód" dla dzieci. Pakiet powitalny dla dzieci i dorosłych wydany w czterech wersjach językowych, zachęcał do ciekawego zwiedzanie regionu i planowanie odpoczynku. W ramach projektu wydano także książki z baśniami Suwalszczyzny. Kampanii towarzyszyły konkursy, eventy promocyjne na terenie Polski, Litwy i Niemiec. Ważnym elementem projektu było zachęcenie do odwiedzin regionu seniorów. Specjalnie dla nich o urokach Suwalszczyzny opowiadał Stanisław Tym.
Konkurs "Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich" organizowany jest przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego już po raz piąty. Jego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych przedsięwzięć dotyczących rozwoju turystyki (kategorie: promocja, zabytek, obiekt turystyczny, turystyka aktywna, turystyka transgraniczna i międzynarodowa, miejsce przyjazne dzieciom, wyróżnienie specjalne), współfinansowanych z Funduszy Europejskich.