Zamiast na osiedle Bema, przez tydzień pasażerowie chcący załatwić sprawę związaną z np. wyrobieniem karty miejskiej, będą musieli udać się do Punku Obsługi Klienta w centrum Białegostoku.
"W związku z remontem w dniach 8-12 sierpnia Punktu Obsługi Klienta BKM na ul. Składowej 11 pok. 16 będzie nieczynny. Wszystkich klientów BKM zapraszamy do Punktu Obsługi Klienta BKM na ul. Lipową 16 w godzinach 9.00-17.00. Za wszelkie niedogodności przepraszamy" - przekazała Białostocka Komunikacja Miejska.
Co ciekawe, miasto miało w planach utworzyć trzeci Punkt Obsługi Klienta - tym razem na TBS-ach, w okolicach ul. Narodowych Sił Zbrojnych i ul. gen. Kleeberga. W lipcu zostało opublikowane zamówienie publiczne, w którym wyszczególniono m.in. różne wymagania stawiane przez miasto. Punkt ten miał być miejscem przede wszystkim prowadzącym usługę sprzedaży biletów, a w szczególności: elektronicznych biletów okresowych imiennych i na okaziciela, papierowych biletów wieloprzejazdowych i jednorazowych oraz doładowywania elektronicznej portmonetki na elektronicznej Białostockiej Karcie Miejskiej. Póki co, nie wiadomo kiedy i czy w ogóle powstanie:
"Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 22 lipca 2022 r., do godz. 10.00 nie została złożona żadna oferta" - poinformował zastępca prezydenta miasta Zbigniew Nikitorowicz.
malwina.witkowska@bialystokonline.pl