Białostockie firmy nadal funkcjonują, jednak nie tak jak przed pandemią. Większość swoich pracowników oddelegowały do domów, ponieważ musiały zawiesić na czas pandemii swoje usługi bądź ze względów bezpieczeństwa poprosiły o wykonywanie pracy zdalnej.
Nieobecność pracowników ze względu na odejście na zwolnienie lekarskie nie będzie rzutowała na dostarczanie usług internetowych, telewizyjnych i telefonicznych przez białostocki ELPOS.
Co z osobami, które nie mają z czego opłacić internetu?
Jest rzesza osób, które wyrażają gotowość do pracy, ale firmy, w których były dotychczas zatrudnione, przestały funkcjonować. W związku z tym zostały pozbawione jedynego źródła dochodu. Czy w takiej sytuacji będą miały ograniczony dostęp do usług telekomunikacyjnych?
- Z pewnością każda taka sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie. Wszyscy rozumiemy w jakiej sytuacji znalazło się wiele firm i ich pracowników. Na chwilę obecną nie przewidujemy odcinania sygnału w przypadku zaległości za miesiąc marzec 2020 r. - poinformowała Małgorzata Grądzka z Przedsiębiorstwa Elektroniczno-Mechanicznego Elpos Sp. z o.o.
Czy załatwimy sprawy w biurze obsługi klienta?
Biuro Obsługi Klienta firmy Elpos jest otwarte, a pracownicy wykonują swoje obowiązki, ale większość spraw klienci załatwiają poprzez kontakt e-mailowy oraz elektroniczny z pracownikami. Serwis techniczny nadal pracuje.
Biura Obsługi Klienta firmy Koba, od 18 marca w Czarnej Białostockiej, Choroszczy oraz w Supraślu zostają zamknięte do odwołania. Natomiast z biura obsługi klienta w Białymstoku, klienci mogą korzystać tak jak do tej pory z wyłączeniem 28 marca.
W Kobie to nie są jedyne zmiany. Mając problemy z internetem czy telewizją z pomocy specjalistów można skorzystać od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 - 17.00. Natomiast w sobotę w godz. 9.00-14.00.
Play zapewnia o niezakłóconym dostępie do swoich usług
Znana sieć komórkowa Play zapewnia nieprzerwany dostęp do świadczonych usług. Na swojej stronie internetowej informuje również, że w ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego wzrosło o 30%, a użycie transmisji danych wzrasta o 40% i wieczorem wyrównuje się do standardowego poziomu.
Play podkreśla, że dział techniczny na bieżąco monitoruje użycie sieci, dzięki czemu abonenci nie mają powodów do obaw. Zapewnia niezakłócony dostęp do połączeń głosowych oraz transmisji danych.
24@bialystokonline.pl