Coraz więcej firm myśli o zdobywaniu rynków międzynarodowych. Dotyczy to zarówno przedsiębiorców, którzy dobiero ruszają, jak i tych z wieloletnim doświadczeniem. Okazuje się, że pomysły Polaków często budzą zainteresowanie za granicą. Jednak, by dotrzeć ze swoimi projektami, usługami czy produktami – trzeba wiedzieć, jak i gdzie szukać zagranicznych konsumentów.
23 kwietnia w biurze coworkingowym Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego Centroom specjalista z Google Internetowe Rewolucje dla firm przedstawi korzyści związane z przystąpieniem do programu Google oraz opowie o najważniejszych narzędziach do wykorzystania od zaraz. Prelegent Piotr Sak na co dzień zajmuje się marketingiem międzynarodowej marki z branży instalacyjno-grzewczej. Jest pomysłodawcą oraz współrealizatorem startupu PIBEEP. Podczas spotkania przedstawi narzędzia, które ułatwiają obserwację oraz prognozowanie trendów oraz przewidywanie zachowań konsumentów:
- Google Market Finder – wskazuje wyszukiwania za granicą;
- Consumer Barometer – pomaga zrozumieć zachowania zakupowe użytkowników na całym świecie;
- Google Trends - zbiera informacje o trendach w wyszukiwaniach użytkowników.
Zainteresowani będą mogli skorzystać z bezpłatnego trzymiesięcznego wsparcia "w zakresie rozwoju biznesu w internecie oraz rozszerzenia działalności na rynkach zagranicznych". Eksperci pomogą wybrać docelowe rynki i przeanalizować potencjał eksportowy firmy.
Udział w wydarzeniu jest darmowy. Konieczna jest jednak wcześniejsza rejestracja, więcej: Rozwijaj swój biznes globalnie
BiałystokOnline patronuje wydarzeniu.
justyna.f@bialystokonline.pl