Dom

Inteligentny dom – gdzie kupić najnowocześniejsze systemy?

2022.11.07 08:07
Zdalne sterowanie oświetleniem, wideodomofony, czy inteligentne gniazdka to jedne z najbardziej pożądanych produktów w obecnych czasach. Wybierając najnowocześniejsze systemy i urządzenia warto postawić na sprawdzoną firmę.
Inteligentny dom – gdzie kupić najnowocześniejsze systemy?
Fot: HIMP

Home Intelligent Mariusz Pawełko, czyli HIMP

Nowoczesny dom to przede wszystkim dom inteligentny, czyli wyposażony w najnowocześniejsze systemy i urządzenia do automatyki domowej. Na inteligentny dom składa się wiele różnych urządzeń, a im jest ich więcej, tym bardziej inteligentne staje się mieszkanie. Niektóre sprzęty odpowiadają za np. bezpieczeństwo, drugie poprawiają komfort, a jeszcze inne mogą przynieść oszczędności, co jest niezwykle ważne w dzisiejszych czasach.

Takie urządzenia oferuje firma HIMP, która poza sklepem internetowym, prowadzi również sprzedaż stacjonarną w lokalu przy ul. Waryńskiego 26 w Białymstoku. Skąd pomysł na taki sklep?

- Od lat pracowałem w handlu, a moje działania nie były dla mnie "zwykłą" pracą, ale prawdziwym wyzwaniem traktowanym z ogromną pasją i zaangażowaniem – podkreślił właściciel sklepu HIMP, Mariusz Pawełko.

Co ciekawe, nazwa HIMP jest skrótem myślowym:

- Wywodzi się od faktu, że handlujemy i pracujemy z systemami smart home, domofonami i wideodomofonami, czyli grupą produktów, które można określić jako Home Intelligent. Myśląc o inteligentnym domu, myślimy m.in. o zdalnym sterowaniu oświetleniem, odebraniu rozmowy wideodomofonu czy otwarciu bramy wjazdowej z dowolnego miejsca na świecie, możliwości połączenia jak największej ilości sprzętów w jeden system zarządzania. HIMP to właśnie w rozwinięciu Home Intelligent Mariusz Pawełko. choć określenie Handel Internetowy Mariusz Pawełko też jest trafne – powiedział właściciel sklepu.

Co mają w sprzedaży?

W ofercie HIMP znajdziemy domofony i wideodomofony, kamery i rejestratory do monitoringu, automatykę domową (np. łączniki rolet, gniazd i oświetlenia), a także termostaty, czujniki tlenku węgla, syreny alarmowe, czy bezprzewodowe deszczomierze.

Sklep Himp.pl powstał w 2020 r. Jeżeli chodzi o osiągnięcia to jednym z nich jest otrzymanie certyfikatu sklepu Legrand. Ponadto HIMP jest autoryzowanym partnerem Legrand i wyspecjalizowanym dostawcą systemów wideodomofonowych Bticino.

- W sprzedaży posiadamy wysokiej jakości urządzenia kontroli dostępu wejścia do obiektu. Naszym gro są systemy domofonów, wideodomofonów firmy Bticino, w których czujemy się specjalistami. Co ważne, jeżeli zamówienie na montaż złożone zostanie poza sezonem szczytowym i wybrany wideodomofon jest powszechnie dostępny, realizacja może nastąpić nawet z dnia na dzień – zapewnił Mariusz Pawełko.

Dzięki nowoczesnym urządzeniom mamy pewność, że nasz dom nawet podczas nieobecności jest bezpieczny. Smart domofon oraz inne urządzenia zapewniają możliwość kontroli posesji, ponieważ korzystając ze smartfona, można włączyć kamery zewnętrzne lub wewnętrzne podłączone do systemu wideodomofonowego. Te i inne można zakupić poprzez stronę himp.pl.

Wsparcie techniczne na każdym kroku

Firma posiada ciekawą koncepcję trzech filarów, które obejmują: doradztwo, montaż, a następnie wsparcie techniczne.

- W HIMP wiemy, jak ważna jest jakość oferowanych systemów i kompleksowa obsługa. Nasze trzy filary sprawiają, że kupując u nas masz pewność, że dostaniesz najlepsze produkty, serwis i usługi montażowe oraz doradcze. W tej dziedzinie wideodomofonów Bticino jesteśmy ekspertami i zapewnimy spersonalizowaną obsługę techniczną na najwyższym poziomie. Jesteśmy na każdym etapie inwestycji od doradztwa w zakresie wyboru odpowiednich produktów, aż do instalacji tych urządzeń w domu – zaznaczył właściciel sklepu HIMP.

Każdy klient otrzymuje wsparcie techniczne – począwszy od etapu analizy potrzeb, gdzie są pokazywane możliwe rozwiązania w zakresie systemów smart dom. Pracownicy wówczas uwzględniają warunki oraz potrzeby klienta. Następnie przychodzi faza instalacji – firma oferuje profesjonalny montaż, dzięki któremu można zaoszczędzić czas. Oczywiście, klient może samodzielnie montować sprzęt, a firma udzieli wszelkich wskazówek by instalacja przebiegła prawidłowo.

Ostatnim etapem jest wsparcie techniczne podczas użytkowania. Klienci muszą wiedzieć, że zawsze otrzymają pomocną dłoń od pracowników firmy HIMP – zarówno poprzez kontakt telefoniczny, jak i mailowy. Firma udziela wskazówek dotyczących m.in. kontroli dostępu, konfiguracji. Co ważne, zdalne wsparcie klienta jest bezpłatne.

[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]

Malwina Witkowska
malwina.witkowska@bialystokonline.pl

1656 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39