- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, staramy się dopasować ofertę w naszych galeriach handlowych do potrzeb klientów, którzy oczekują rewitalizacji przestrzeni handlowej i zwiększenia oferty marek odzieżowych, m.in. dlatego poszerzamy ofertę marek LPP w białostockiej galerii – mówi Ewa Karska, dyrektor Galerii Handlowych Carrefour.
Dodatkowo, na 2013 rok zaplanowana jest rewitalizacja Galerii Zielone Wzgórze Carrefour w Białymstoku. Obejmie ona m.in. wymianę elementów małej architektury, remonty wizualne, uruchomienie bezpłatnych stref Internetu Wi-Fi oraz wydzielenie nowych miejsc parkingowych dla rodzin i kobiet w ciąży.
Plusem Galerii Zielone Wzgórze jest jej bliskie położenie względem głównych węzłów komunikacyjnych miast i osiedli mieszkaniowych, a strategiczne położenie oraz dopasowana do potrzeb klienta oferta gwarantują wygodę zakupów.
Galeria Zielone Wzgórze powstała w 2007 r. i zajmuje 46375 m kw. powierzchni. Do dyspozycji klientów jest hipermarket Carrefour, sklepy odzieżowe, obuwnicze, punkty gastronomiczne oraz obszerny parking, na którym wydzielono 8 miejsc dla kobiet w ciąży i rodzin z dziećmi. Klienci galerii mają także do dyspozycji plac zabaw na terenie pasażu galerii, pokój matki z dzieckiem, punkt bankowy mBank, sklep zoologiczny, aptekę, kantor, optyk, sklep z biżuterią, pralnię oraz kwiaciarnię. Dodatkową gratką dla klientów odwiedzających galerię jest jedyny w mieście oficjalny sklep Jagiellonii Białystok (JAGA FAN SHOP).
anna.d@bialystokonline.pl