Na 25 tys. mkw. znajdzie się około 120 punktów handlowych i usługowych, w tym kino, klub fitness i tzw. food court, czyli część restauracyjna.
Wynajęte 70 proc. powierzchni, są nowe marki
Wśród najemców są polskie i międzynarodowe marki, m.in. Reserved, Carry, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Taranko, Altero, Reebok, Adidas, CCC, Empik i Smyk.
Swój market spożywczy otworzy sieć Stokrotka. Na zakupy można się też wybrać do Krakowskiego Kredensu. Oferta gastronomiczna będzie dostępna w kawiarniach: Illy Cafe, Grycan, Cukiernia Sowa oraz w obrębie food court. Znajdzie się tam restauracja McDonald's, Subway, Zenthai, Arianos Kebab, Sixty Six i Hokus Pokus. Do najemców dołączyły Yogoland i Coffee Club.
Ofertę galerii wzbogacą marki Apart, Briju, Swiss, Zibi, Casio, W. Kruk, Home&You, Rossmann, Świat Książki. Rozrywkę zapewni kino Helios, plac zabaw dla dzieci oraz Calypso Fitness Club. Branżę RTV i AGD będzie reprezentował pierwszy w mieście salon Media Expert.
Wynajęte jest już 70 proc. powierzchni obiektu. Wkrótce poznamy nowe marki, które otworzą swoje sklepy w Galerii Jurowiecka.
Trwają prace wykończeniowe
Tymczasem prace w galerii przebiegają zgodnie z planem.
Budynek został podłączony do miejskiej sieci ciepłowniczej i wodno-kanalizacyjnej. W środku trwają prace wykończeniowe. W tej chwili dotyczą głównie holu. Zakończą się w sierpniu. W tym czasie obiekt zostanie wyposażony w niezbędne instalacje.
Jeszcze w tym miesiącu prace wykończeniowe wewnątrz galerii rozpoczną pierwsi najemcy. Wszystko ma być gotowe we wrześniu, tuż przed oficjalnym otwarciem. Zaplanowano je na październik. Inwestor zagospodaruje też teren wokół galerii i zbuduje kładkę nad rzeką Białą pomiędzy centrum przesiadkowym przy alei Piłsudskiego a terenem galerii. Do jego zadań należy też przebudowa fragmentu ul. Jurowieckiej, który stanowić będzie dojazd do obiektu.
anna.d@bialystokonline.pl