Konsumenci docenili produkty Mlekovity. W IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności "Laur Konsumenta 2013" w kategorii producenci serów żółtych twardych oraz w plastrach przyznali przedsiębiorstwu z Podlasia złoto – pierwsze miejsce, oddając na nie 31% wszystkich głosów.
To nie koniec wyróżnień spółdzielni mleczarskiej z Wysokiego Mazowieckiego. Mlekovita w ostatnim czasie otrzymała także zaszczytny tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Rozwiązań XXI wieku. Kapituła Business Centre Clubu, honorując Mlekovitę wyróżnieniem, potwierdziła pozycję firmy, jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej. To kolejne wyróżnienie przedsiębiorstwa w tym konkursie – w ubiegłym roku triumfowała w kategorii Eksporter.
Mlekovitę - największą grupę mleczarską w Polsce - tworzy 13 zakładów produkcyjnych i 23 własne centra dystrybucyjne. Firma wytwarza szeroki asortyment ponad 400 markowych produktów.
malgorzata.c@bialystokonline.pl