To już trzecie w tym sezonie spotkanie Eastcamp w Białymstoku.Miejsca na poprzednie spotkania wyczerpywały się na kilka dni przed rozpoczęciem rejestracji i przyciągały około 120 uczestników. Co więcej, dyskusje po spotkaniach przez długi czas były prowadzone na profilu Eastcamp na Facebooku. Najbliższe spotkanie również dostarczy dużo praktycznej wiedzy.
Sebastian Suma z firmy NetArch przedstawi typowe problemy startujących sklepów internetowych, wskaże jak opracować strategię działalności oraz pokaże jak zwiększyć konwersję. Hubert Tworkowski pokaże, że fanpage to nie tylko liczba fanów oraz jak pozyskać wiele cennych informacji poprzez narzędzie Fanpage Trender, a Agnieszka Oleszczuk-Widawska (Evenea.pl) opowie o tworzeniu startupu z perspektywy kobiety. Z kolei Michał Górecki z agencji Heureka (Warszawa) poruszy temat geolokalizacji mówiąc o psychologii checkinowania.
Sponsorami spotkania jest Grupa Biznes Polska oraz Aurora Creation.
Inicjatywę wspiera WSFiZ w Białymstoku, która ugości nas na Małej Auli w głównym budynku uczelni.
Uczestnictwo jest bezpłatne, należy jednak dokonać rejestracji na stronie http://www.eastcamp05.evenea.pl/ gdyż ilość miejsc jest ograniczona.
Początek o godz. 18 w Auli Dużej Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku przy ul. Ciepłej 40.