Kampania jest adresowana do mieszkańców województwa podlaskiego i zachęca do wspierania organizacji charytatywnych poprzez comiesięczne wpłaty. Na kampanię składa się szereg wydarzeń charytatywnych współorganizowanych przez Fundację oraz emisja spotu z udziałem Pawła Małaszyńskiego na antenie Radia Białystok
- Impulsem i pretekstem do przygotowania kampanii jest Międzynarodowy Dzień Dobroczynności, który przypada 21 listopada. - mówi Magdalena Wieremiejuk z Fundacji "Pomóż Im" - Hasło kampanii "Dobroczynność to nasza codzienność" ma zwrócić uwagę odbiorców na to, że stałe, comiesięczne wpłaty na rzecz organizacji są w stanie zapewnić jej bezpieczeństwo finansowe i możliwość racjonalnego planowania wydatków.
Dzięki temu organizacje mogą w przemyślany sposób opracować strategię opieki nad swoimi podopiecznymi.
- Pranie, sprzątanie, gotowanie, czy jazda samochodem, każdego dnia wykonujemy mnóstwo czynności. Dlaczego nie dodać by do nich dobroczynności? - pyta Magdalena Wieremiejuk
W przeciwieństwie do 1%, który jest niestabilnym źródłem finansowania, to stali darczyńcy - zarówno firmy, jak i osoby indywidualne - są prawdziwymi filarami finansowania działań organizacji pożytku publicznego. Kampanię wspiera aktor Paweł Małaszyński.
Spis wydarzeń towarzyszących kampanii znajdziemy tutaj
lukasz.w@bialystokonline.pl