Tak przedstawiają się wyniki raportu "Atrakcyjny pracodawca, czyli kto?", przygotowanego przez On Board PR Ecco Network w partnerstwie z Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Podstawą do jego sporządzenia były badania PBS DGA.
Swoją firmę poleciłoby innym dokładnie 59 procent respondentów. Na przeciwległym biegunie jest 35 proc. niezadowolonych ze swojego pracodawcy i firmy, w której pracują. A respondenci odpowiadali na pytania związane z czynnikami, które mają kluczowe znaczenie przy wyborze pracodawcy - najważniejsze z nich to poczucie stabilności zatrudnienia, na które wskazywało 55 proc. pytanych oraz dobra atmosfera w pracy - 52 proc.
Na dobrej opinii powinno zależeć samemu pracodawcy. Aż 45 proc. Polaków kierując się wyborem pracy bazuje na opinii bliskich - rodziny i znajomych. Równie istotne są opinie wygłaszane na portalach branżowych, stronach internetowych oraz serwisach społecznościowych i blogach. Przeszukuje je 41 proc. respondentów.