Uzyskanie godła "Teraz Polska" to wyróżnienie umożliwiające wzmocnienie pozycji miasta na rynku, a także swego rodzaju świadectwo potwierdzające jego nowoczesność i podnoszące wiarygodność, zarówno w oczach mieszkańców, jak i inwestorów. Godło "Teraz Polska" stanowi oryginalne narzędzie promocyjne, budujące markę gminy.
Dzięki przedłużeniu certyfikatu, godło i hasło promocyjne "Teraz Polska" może być umieszczane we wszelkich materiałach informacyjnych i drukach reklamowych dotyczących miasta, na stronie internetowej, tablicach informacyjnych i budynku urzędu miejskiego.
Białystok został laureatem XXII edycji konkursu "Teraz Polska" w czerwcu 2012 r. Kapituła konkursowa wyłoniła wtedy 25 laureatów spośród firm i 6 wśród samorządów. Poza Białymstokiem wyróżniono również Kraków, Kórnik, Polanicę Zdrój, Trzebnicę i Stare Miasto.
Konkurs "Teraz Polska" organizowany jest od dwudziestu lat a od 2006 r. mogą przystępować do niego gminy.
ewelina.s@bialystokonline.pl