W odbywającej się w Indiach imprezie wzięło udział około 3 tys. uczestników z całego świata reprezentujących firmy oraz instytucje wspierające rozwój światowego sektora BPO (usługi dla biznesu) i IT. Prowadzono tam dyskusje o nowych trendach i ciekawych geograficznie lokalizacjach dla inwestycji. Białystok promowano tam, jako miasto o ogromnym potencjale i możliwościach.
Jak opowiadał Wojciech Domalewski, prezes firmy Komserwis, Indie są rynkiem rozwijającym się - choć jest on dynamiczny, to Europa może mu zaproponować nowocześniejsze technologie, w czym chciałby widzieć swoją szansę.
- Po targach dostaliśmy kilka ofert od inwestorów, w tym jedną bardzo poważną - opowiada dyrektor Departamentu Promocji i Rozwoju Gospodarczego magistratu, Tomasz Buczek. Są z nim prowadzone rozmowy przedwstępne, na razie jednak nie można zdradzić co to za firma.
Wyjazd został w 100% sfinansowany w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej.