- Plasujemy się w pierwszej trójce w większości kategorii. We wszystkich uzyskaliśmy ponadprzeciętne noty. Kolejny rok z rzędu - opisuje Katarzyna Stempniak, PR Manager Infinity Group.
W badaniu klienci oceniali wiodące agencje interaktywne pod kątem jakości współpracy i skuteczności działań.
- Co jego wyniki mówią o nas? Nasi klienci są zadowoleni ze współpracy z nami. Doceniają efektywność naszych projektów i trafność w odpowiadaniu na briefy. Chętnie poleciliby nasze usługi swoim przyjaciołom. Podsumowując - zdobyliśmy wysokie oceny przed najbardziej wymagającym jury - komentuje Stempniak.
Na dobrą ocenę firmy złożyły się też wyniki finansowe - milion przychodu więcej w porównaniu z rokiem ubiegłym – a także brak utraconych budżetów, powiększenie zespołu i poszerzenie oferty.
Badanie przeprowadzono w I połowie 2014 r. na zlecenie "Media & Marketing Polska". Wyniki opublikowane zostały w raporcie "Agencje Interaktywne 2014".
malgorzata.c@bialystokonline.pl