Akcję organizuje Studenckie Koło Menedżerów działające przy Wydziale Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.
Dni Marketingu odbędą się w terminie 4-5.04 (czwartek i piątek). W pierwszym dniu słuchacze dowiedzą się wszystkiego o PR, w tym o monitoringu mediów, raportowaniu efektów pracy czy budowaniu baz medialnych. Ponadto uczestnicy poznają tajniki tworzenia artykułów prasowych. Spotkanie rozpocznie się o godz. 16.30 w sali nr 206.
Piątkowe wykłady będą z kolei dotyczyć wizerunku marki, a w tym m.in. niekonwencjonalnych metod promocji, budowania marki i zarządzania relacjami z klientem. Start o godz. 16.30 w sali 204.
Wszystkie wydarzenia i spotkania w ramach Dni Marketingu odbędą się na Wydziale Ekonomii i Zarządzania UwB przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku. Obowiązuje limit miejsc. Zapisy przyjmowane są mailowo na adres dni.marketingu@yahoo.com.
joanna.k@bialystokonline.pl