Adidas i Ekstraklasa SA współpracują ze sobą od 2014 r. Dzięki systematycznie przedłużanej umowie najlepsze kluby w Polsce mogą toczyć sportową rywalizację przy pomocy coraz to nowszych i stosowanych w kluczowych rozgrywkach piłek. Na polskich stadionach mogliśmy już podziwiać Brazucę, Errejotę, Krasavę i Telstar, a ostatnio meczową futbolówką była Uniforia. Teraz przyszedł czas na Conext 21 Ekstraklasa PRO.
- Adidas to nasz sprawdzony i wieloletni partner. Piłki, które nam dostarcza, są na najwyższym światowym poziomie i nie inaczej jest tym razem. Ekstraklasa PRO zarówno wizualnie, jak i technicznie, całkowicie spełnia nasze oczekiwania i mamy nadzieję, że będzie ona niezmiennie cieszyć wszystkich kibiców i miłośników piłki nożnej - mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy SA.
Fani pierwszy raz nową piłkę, która z powodu zachowanej kolorystyki nie wprowadza ogromnych zmian wizualnych, będą mogli ujrzeć w piątek (5.02) przy okazji rywalizacji Lechii Gdańsk z Wartą Poznań. Piłkarze Jagiellonii futbolówkę Conext 21 Ekstraklasa PRO w meczu o punkty przetestują z kolei w niedzielę (7.02), kiedy to przyjdzie im się zmierzyć na wyjeździe z Wisłą Kraków.
rafal.zuk@bialystokonline.pl